Tuesday, June 21, 2011

you've been BARRARIZED!!!

ok, ni semalam punya ceghiter. me, kitma, ejum and syazek pegi sunway piramid. then kitorang kene pegi shah alam sebab nak anta ejum naik bas ka sana. kitorang terpaksa menahan lapa selama beberapa jam sebab merempuhi perjalanan yang jauh dari sunway ke shah alam. then bile dah sampai kitorang order makanan yang sangat banyak sebab lapar tahap gaban. before kitorang dapat makanan cam banyak halangan je sebelum makanan masuk ke perut. kitma order nasi goreng ayam merah dapat nasi goreng ayam barra, order air laici tapi dapat air barli. kitma hangin je. muke dah bengang. tapi tahan. suh waiter tu tukar lain! walaupun terpaksa menunggu dan menahan liur tengok kitorang sume melahap makanan dengan jayanya..

then bile masing masing diam menikmati makanan masing-masing ada waiter datang and bagi kitorang paper yang dah laminate yang tertulis 'you've been barrarized'. dengan muke yang terpinga-pinga aku tanya dia. 'kenapa ni?' dia cakap pe ntah aku tak paham (gune bahasa dia). yang aku paham kitorang tak yah bayar je. ok, then kitorang melantak sambil mengeluarkan ayat-ayat yang kurang enak dan berbaur tamak.haha.

ejum: menyesal aku tak order air laici.
       : kalo suruh dia tinggal je nasi goreng ayam barra tadi takpe
       : tak rugi kau order ayam barra, asma.
kitma: tak payah bayar, ape lg?? (sambil amik ayam barra)
syazek: besar gile laici dia, macam fresh gile!
aku: rugi tak order roti tisu awal awal.

our conversation as above. tapi aku lupe turutan. time nak balik tu baru tau bos restoran tu duk betol-betol sebelah meja kitorang. OMG, sangat malu. neway alhamdulillah, makan free...bos restoran barra, terima kasih daun keladi. semoga sentiasa murah rezeki, diberkati dan diredhai selalu..

No comments:

Post a Comment