Monday, June 27, 2011

mimpi!

aku ada 2 mimpi malam tadi..mimpi yang buat aku terpikir "apakah itu?" tapi cam bese je kot.

1st mimpi:
aku meniti kat atas pokok tumbang yang disusun merentasi paya. banyak batang pokoknye. and i know paya tu banyak lintah. paya kat belakang umah aku je pon. gile! tak pernah aku cross paya tu, tup tup malam tadi aku cross..hahaha. then, ntah kat mane silap langkah aku jatuh ke dalam paya tu. bile balik umah aku tau ada lintah kat celah paha aku. OMG! aku geli gile nak mati. then aku jerit suruh abang aku cabutkan. aku tak tau camne rupa lintah tu tapi aku tau dia ada kat situ. firstly aku mintak tolong kerol tapi dia mintak kunci motor. dia cakap kalo takde kunci motor tak bole cabut. aku menjerit cam orang sawan. then abang aku yang 2nd tlg cabutkan. tu je nak cite..nak cakap kat sini, aku geli ngan lintah, ulat dan sedare-mare mereka!

2nd mimpi:
aku nga tunggu bas kat bus stop uia. aku lalu kat tempat tu banyak kali. kat bus stop tu ada sorang foreigner.lelaki. then dia cakap nak pinjam duit rm1 untuk tambang bas. aku serba salah je time tu. aku pon takde duit. then aku cakap kat dia aku pon takde duit. aku cakap aku tak bawak duit. speaking omputih r. then dia tibe tibe suruh aku g cucuk duit then bagi dia. amboi kau! tendang sampai negara kau kang! then sebab kesian aku pinjam ngan intan rm1 untuk bagi dia. intan terus bukak dia punye purse then amek sume syiling bagi kat budak tu. aku marah la. aku cakap jangan bagi banyak banyak. bagi rm1 je. tapi time tu intan cam kene pukau. tibe-tibe ramai je yang datang kat kitorang and tanya kenapa segala. si foreigner yang mintak duit tadi tu dah tersengih cam ape je. tibe tibe ngan muke sinis dia pandang aku then cakap melayu plak. dia tipu kitorang yang dia tu foreigner and tipu dia takde duit. terus aku cakap "wtf" dengan geram then berpusing nak bla. aku dengar maybe kwn dia cakap "dah lame kau buat keje camni. tak lame agi kene r"..sepanjang jalan aku menaburkan makian yang menyalahi fitrah wanita aku.hahaha

*bangun tido pon aku rase geram agi!

No comments:

Post a Comment