Thursday, June 16, 2011

=) heart (=

huhu...at last he came! tu lah, jgn cari pasal lame-lame len kali. kn dah kene pow..roti tisu and megi goreng. makanan free memang best even benda yang murah je..hahaha. wahai ikan, thanks for the memories. halalkan segala makan dan minum free tu ye. lain kali nak lagi. tak perasan ke aku saje je cari pasal sebab nak suh kau datang..hadoiiii, memang tak paham or wat wat tak paham bang?? hey, if i can freeze the time i will freeze the moment we've spent together. coz you feel like paradise, and i need a vacation tonight!!! mok, i have another reason to make you come here..your ball still with me..tricky kan? that's what we called life. cheat to survive. kau yang ajar aku erh! kau gak yang ajar aku campak sampah dari tingkap kete. sume kau!!(random sangat)..!ok, kau cakap ni first time aku tak cari gado ngan kau time kua kan? eh, lupe ke pe. kan aku dah cari gado sebelum kua. sebab tu aku dah tak cari gado. nanti kau boring ngan aku la bai..sikit-sikit dah la. aku tak nak jadi golongan yang melampaui batas..wawawa.

another thing is aku rase cam nak maki org laju-laju. makhluk mane nta tanya sir ape yang kene letak kt dalam slide. memasal je kene dah wat banyak kn. sir dah cakap wat sal islamic review, then kau tanya lagi kan. memang nak kene r. tak pasal-pasal je aku kene stay all night nak siapkan benda alah tu. kau ingat aku takde keje erh?? naseb baik kitorang tak wat drama bangang wat wat tak tengok e-mel tau! kalo wat rase cam selamat tak? aku sangat ngantok. tapi tak bole tido. nanti aku akan terlajak sampai pagi. takpe dude, after class aku akan tido sampai minggu depan. jangan sape-sape kejut aku. nanti aku ngamok sekampung. 

No comments:

Post a Comment