Thursday, June 16, 2011

can someone please give me the reason why must i fall in love again? for this time i don't want this kind of feeling be a part of me..FOR THIS TIME only! i don't want to feel the pain of love no matter if i have to let go the sweet of love. they said "when you ready to be in love you have to ready to get hurt". i can't bear that feeling. i admit. love, please don't approach me. also boy, please don't give me hope. don't get into my life if you tend to leave me. better to get hurt alone rather than hurt with someone. i know what kind of guy are you. but still i can't make myself to let go of you. tapi i will, insyaAllah. kau jangan nak buat baik ngan aku sangat lah. nanti kang tak pasal pasal aku benci kau gile nak mati cam aku benci lelaki itu. kau dah la lg mude dari aku. tapi mak aihhh...behave cam kau bapak aku ye. nak aku ikut cakap kau je. hey, bole jalan la kau gemok! eyh, you are guys who like to enjoy with girls. jangan cakap aku suke tuduh ke ape, tapi i can feel that ok. instinct! so what?! wanna play with me, huh? get your a** to jail.

hey, aku nak sangat text kau, nak sangat call kau tapi aku tahan. everytime aku nampak kau online kt ym aku akan epi. aku tunggu je kau tegur aku tapi tak pon. kau berlagak. ok, aku pon takkan tegur kau gak lah. don't worry. aku sangat tak paham ngan kau. kau wat aku rase cam only girl in this world bile kau layan aku. ngan sume girls ke kau memang cam ni? memang playboy gile la erk. dah mahir selok belok perempuan. dah mahir nak manipulate perempuan. if that so,well done arieff! if salah i'm sorry. tiap kali aku tanya kau marah aku kan...wadefuffffff! kalo aku gayot ngan member pompuan bukan main bising mulut kau kan. membebel mengalahkan mak aku. tapi kalo kau duk text ngan girl lain ingat aku tak bengang??kepale otak kau berjambul la der~aku tahannnnn je. tapi dalam hati aku rase cam nak masukkan kaki aku dalam mulut kau. geram tau tak. kau ingat kau je berjiwa halus? jiwa aku lagi halus tau. halus dan berselirat..budak, don't do others if you don't want others do unto you k =)

No comments:

Post a Comment