Tuesday, April 9, 2013

al-fatihah untuk arwah izzat

al-fatihah...sedih, speechless bila dapat berita kawan lama meninggal. Arwah kawan time kanak-kanak dulu and still remains friend because once someone known as friend for me, forever he or she will be my friend. Ingat lagi zaman bergaduh dulu. Sekolah rendah pon sama-sama.

Sebelum ni mak arwah selalu datang rumah aku, cakap Izzat selalu duk tanya-tanya pasal aku. Aku tak dah lama gila tak jumpa dia. Last jumpa time sekolah menengah. Since then lah arwah selalu tanya pasal aku kat mak dia.

Pemergian arwah memang akan effect sangat mak arwah, Kak Na. Sebab arwah lah yang ambil berat makan pakai mak and adik-adik dia. Ya Allah besar pengorbanan arwah. Semoga Allah bagi ganjaran buat arwah. Seriously aku sangat terkesan. Kawan lama kot.

Whatever it is, aku akan doakan kau selalu izzat. Semoga kau ditempatkan dikalangan orang yang beriman.
Amin.

3 comments:

  1. al-Fatihah buat kawan awak..moga diampunkan segala dosa2 dan dtempatkan dalam kalangan orang2 beriman..amin..

    ReplyDelete
  2. Amin...thanks nana. Insyaalah..

    ReplyDelete
  3. salam, sy sedang mencari editor sambilan untuk upload artikel di blog saya jika minat boleh inform tq.

    email : dalamcantik@gmail.com
    http://www.dalamcantik.com/

    ReplyDelete