Monday, June 27, 2011

dear phone T_T

dear phone,
please be good as i don't have other except you. i really need and love you. i'm sure like hell you already knew it. please don't bring me down. nanti kalo dah ada kat umah bole la kau nak buat meroyan ke, nak sawan ke, nak ape ke. but please not now. or else i will kick your a** from the fourth floor. kau jangan nak mengada sangat ye. kalo aku jual kau kau jangan nak merayu kt aku ke ape. skarang ni aku dah half mendidih melayan kau. tapi kau still tak paham. jangan main main ngan asma ye. aku jage kau bukan men elok lagi. letak dalam 'bilik' yang sangat sangat selesa. bile kau jatuh aku dah menggelabah cam nak mati. then ni balasan kau kat aku? gile tak mengenang budi erh kau! aku menatang kau cam minyak yang penuh tapi kau majok majok ngan aku. aku sabar selagi aku bole sabar. sebab kau aku dah salah call orang tw! benci kau!!!!!!

No comments:

Post a Comment