Tuesday, June 28, 2011

cerita basi

alhamdulillah aku still bernyawa pg ni. i still can breath in the fresh air of nusaibah..muahahaa^^. ok, nk coretkan sal kitorang main badminton. aku, intan and syud. semalam punyer cite tp tak larat nak post malam td. sakit tangan. tak lame ag tumbuh muscle kat tgn aku. gle r, dah la tak stretching, tak warm up..sampai sampai je terus main. mane tak sakit badan. adeyyhhhh...dah cam orang tua. then the best part jari aku melecet..so dengan ini saya dengan rasminya ingin mengumumkan bahawa hari ini saya tidak akan mandi sehingga jari saya betul betul sembuh..

*nk tdo jp, then bgn study. habiskan 2 chapter ari ni!!!!
*ya Allah, bantulah asma aini mustapa menghadapi peperiksaan akhir. berikanlah kemudahan, kecemerlangan dan keberkatan kepada asma aini mustapa dan kawan-kawannya...amin.

No comments:

Post a Comment