Monday, December 26, 2011

we were not born to impress others




tak tau lah nak start ayat camne...dari sekolah dulu lagi aku bengap nak buat pendahuluan karangan. tapi skarang aku nak tibai je. takde markah untuk format kan?? ok, we were not born to impress others!



ape yang aku nak cakap, tak yah la kita nak buat something tu kita terlalu pikir sangat ape yang orang akan cakap. LAME ok! kat sini bukan aku maksudkan buat benda yang salah tau..lagi sekali, bukan buat benda yang salah! yang aku maksudkan kat sini ialah benda yang contra dengan benda yang salah tu..ape benda yang salah?? pikir sendiri...

ape usha-usha??

terlampau pikir ape yang orang ckp sal kita ni susah gak, nak senang cakap cam takde self-confidence r..nak pakai baju ni "eh, tak berani la..nanti orang cakap pelik"..nak buat benda ni "takutlah, nanti orang tak nak kawan ngan aku"..nak pegi somewhere "takde orang penah pegi kat tempat tu, nanti orang cakap ape lak"..hey hey hey! wake up! DON'T LET OTHERS PUT YOU DOWN. JUST LIVE YOUR LIFE FREELY. kau dilahirkan untuk jadi kau, untuk tentukan jalan hidup kau sendiri. buatlah sesuka hati kau selagi tak against hukum agama, undang-undang negara. biar je ape yang orang lain nak cakap ngan diri kita, lagi best kalau boleh cakap kat orang yang suka condemn kita tu camni "don't judge me unless you have lived my life, u seen through my eyes, you've gone through what i've experienced..u loser, don't expect me to be such a loser like you!" phewww,,,puas beb! (sambil angkat kening sebelah).







2 comments:

  1. hey hey...thanks absarina.. =)
    kalo tak terbaik tak bole nk lwn balik kannnnn *perasan*

    ReplyDelete