Wednesday, December 7, 2011

mimpi apakah??

last night, sebelum ketiduran aku duk menyentalk orang. then aku rasa nak stalk one of my fb friend (haha..aku stalker!), randomly added, i never know her before. tapi malam tadi tangan aku gatal nak bukak fb dia. jengggggggg! aku terpaku, lidah terkelu (hiperbola). dia sangat hebat. bagi aku la kannnnn. she is 20 years old, bakal doctor i think, banyak join event yang superb! sebelum mata tertutup aku pun duk compare diri aku ngan dia. mak aihhh, jauh beza nyah! barulah aku rasa yang aku ni agak tak berguna...AKU NAK JADI CAM DIA< TAPI AKU TAK TAU CAMNE!!!

mata aku pun tertutup slow-slow...

*mimpi aku*
mimpi dalam mimpi ok. dalam tu aku mimpi aku duk flat (flat mane ntah). firstly duk ramai-ramai (bukan kawan, bukan family). then, sebab aku rasa aku bermasalah aku keluar dari rumah tu then moved to the other house, selang beberapa buah dari rumah yang asal...aku stay ngan kawan-kawan aku gak. tak tau dari mana kawan tu. tapi agak bermasalah. ada yang mabuk kalau tak silap. then, one night aku tidur kat one of the bilik dalam rumah tu (bilik tu cantik) tapi lama-lama lat dinding bilik tu berdarah-darah (aku cuak gila). then aku terjaga. terjaga tapi still dalam mimpi. aku memang rasa aku kat bilik mahalah aku...langit kat luar kaler lain macam, seriously scary. then sebab takut aku nak play ayat Quran kat lappy, tapi tak bole nak klik ayat quran tu..maka aku terus ketakutan. then aku terjaga dari tido yang betul-betul...

aku story kat roomate aku, dia cakap dia pernah terbaca yang mimpi dalam mimpi ada maksud yang tak baik...for your information, mimpi ni menghantui aku.

*sape yang arif dalam ilmu mentafsir mimpi, tlg bg pendapat...pendapat anda amat diperlukan. tq.

No comments:

Post a Comment