Wednesday, December 7, 2011

bahang akhir sem

haishhhhh.... <----------- MENGELUH. 
sebab?? akhir sem =_='
akhir sem, duit pun nak berakhir jugakkkkk...adoyaiiii
masalah yang dihadapi


  1. sandal putus mehhhhhhh, takkan hari-hari pegi kelas pakai kasut belang-belang marah kelabu. baju biru pon kasut merah. jenayah pemakain ni! @_@
  2. semua benda nak habis..sabun, sabun mandi, sabun tak mandi
  3. pinjam kete membe, g langgar pagar org kampung... duit nak betulkan kete balik @_@
  4. nak sangat pegi kem kat Pulau Pangkor even kena bayar RM50..sebab kat Pulau Pangkor!!!
  5. lappy cam nak buat hal jugak..hang je keje. aku hempuk kang!
  6. henset pon same.."eh, Yari (sony erricsson) nak baby(blackberry) eh?"
  7. assignment, presentation, quiz...sume beratur tunggu untuk dilaksanakan. kalau beratur je takpe, ni mendesak (gile scary kalo camni)
  8. final exam ada tunggu kat bawah blok..tunggu masa je nak sampai (around the corner)
  9. setan pulak sedang menggila hasut aku suh tido..siap gayut kat mata. dahla mata kecik, makin kecik la setan!
  10. yang ni memang tak dapat dibendung...AKU NAK BALIK! dah lama berzaman aku dop kelik wehhhhh T_T

di saat ni, jauh dari family tersayang kawan-kawan lah tempat aku bergantung, tempat aku meminta tolong. alhamdulillah aku ada kawan yang memahami dan banyak menolong..susah senang bersama. at the moment i fell, there come my friend to help. guide me to the path back. korang, if i can pull the rainbow i would like to write your name on it and put it back to the sky so that world knows i have such a colorful friendship with you... 

2 comments:

  1. haha..balik je...exam da dekat..tekanan makin pekat...

    ReplyDelete
  2. tak bole ler fendyyy....byk benda yg menghalang =(

    ReplyDelete