Friday, December 23, 2011

perut aku

ni bukan perut aku, perut pakcik Google

dear perut,
sori sebab paksa kau kerja over time malam ni,
please jangan naik cam apam,
aku terpakasa sebab aku lapar gila,
esok dah tak dah,
so please digest it wisely...sosej, kentang, ayam...semua tu memerlukan pemarhatian yang sangat teliti
segala kerjasama anda sangat dihargai

malam ni aku luar dari kebiasaan. lapar sangat yang amat. dan sosej, kentang, ayam jadi mangsa aku. semua tu tengah berlaga-laga dalam perut aku sekarang. asma, kau ingat kau cantik ke? kau makin gemuk ok! tayar dah tambah lagi satu. kau nak spare tayar kau berapa banyak? kalo orang cakap kau gemuk, kau menggelabah! tapi makan tak ingat dunia. dah, malam ni last. no more late night eating after this. nanti kalau gemuk takde orang nak buat bini..haishhh, aku nak kawen tau!

No comments:

Post a Comment