Tuesday, July 12, 2011

malam memaki sedunia O.O

tadi kan..niat aku nak share story, share sedih aku ngan classmate ungs aku yang terbaik, tup tup dia cerita lagi sal si lelaki itu. dang! kau memang gatal. aku cakap kat beliau aku dah jumpa blog 2 orang girls yang jadi mangsa si lelaki itu. then beliau cakap tak, dah ramai. and..and..and...aku salah sorang! dang lagi!! hambek kauuuuu... tu la, cepat sangat percaye. eh lelaki, kau memang mulut bau longkang tau? tanam tebu ditepi bibir. tebu pon bole mati ngan kebusukan mulut kau! ye, aku tau kau pandai tanam tebu kat tepi bibir. bibir kau kan tebal. ye tak??haha...eh, seriously aku benci lelaki spesies cam ni. kau termasuk dalam golongan yang patut direjam ngan t*** tau tak?? aku tak tau nak gune ayat cmne nak express aku punya perasaan skang ni. aku rase nak mencarut+maki+marah orang je malam ni. tapi nak hambur sume tu kat kau jelah, bukan kat orang lain. yeah, aku dah melanggar batas aku sebagai seorang wanita malam ni..teeheee^^ (ayat bajet dah kua).

oh kau, main ramai pompuan ea....bajet ensem sangat je kan. aku tahan je hati tak nak kutuk kau. tapi kau dah melampau. so, kau pon termasuk dalam golongan orang yang akan dikutuk oleh aku ye. so far baru tiga orang yang ada dalam catatan rasmi aku. aku tak nak kutuk banyak-banyak kat sini. sikit-sikit je dulu. nantikan sambungannya dalam episod yang akan datang.hahaha..aku memang anti ngan lelaki perangai camni. seriously! allergic taw nyah...ble jmpe lelaki camni terus kene serang allergic. symptomnya ialah mulut tak reti duk diam. tu yang paling jelas r. yang len aku tak berapa ingat sangat.

ok aku akan ceritakan bagaimana kegeraman aku ye. lets imagine sayang kat ramaiiiiiiiiiiiiii pompuansss. ok, asma please stop. sudah lah ye. let playboy be playboy. let dugong be dugong. you yourself be more beautiful (sambil tgn letak kat dada)*perasan*. nanti kalo jumpa dia kat mane-mane pakat baling dia ngan taik.hahah....kejam.!kalo bole kan aku nak buat dia camni
hambek kau...baling taik!

aku benci kau!


*kalau kau bace blog ni kan aku nak cakap ni kt kau.. "pegi mampos!" "bajet handsome" "bajet hot" "Allah akan balas balik ape yang kau dah buat".

*baru kau tahu kan camne kalau aku marah...haaa. lastly sorry, paham la kan aku tulis benda alah ni time marah.memang nk tuju kat kau pon. bagi sedar diri sikit. post before ni aku cakap baik-baik kau tak nak dengar, kau pedajal aku gak (cam berkuasa je blog aku). kali ni memang i'm out of control. sorry AZ~

No comments:

Post a Comment