Sunday, July 3, 2011

dugaan buat hati

Ya Allah, please make me less fragile. when it comes to love, one thing i realize is i fall in love easily. of course the feeling is so beautiful and yet the pain is not worth it. i wish the person i love will love me back but it is not. yet. Ya Allah, kalau RK yang terbaik untuk aku Kau dekatkanlah dia dengan aku dan jauhkan jika dia bukan yang terbaik. sesungguhnya Engkau maha mengetahui sesuatu. tapi bile hati dah jatuh sayang memang aku mengharapkan respon give me hope even dari kawan-kawan. sejujurnya aku jeles bile tengok kawan-kawan hepi dengan bf masing-masing. for many times i keep asking myself; adakah aku tak cantik? adakah aku tak baik? ape yang dorang ade aku takde?tp sume aku pendam sorang..after that aku akan cakap kat diri aku 'Allah syg aku sebab tu Dia tak nak aku dekatkan diri ngan maksiat..alhamdulillah". tp i'm not always that strong. aku akan rase sgt down...Ya Allah, kuatkan lah hati aku...Ya Alllah jangan Kau cuba aku di luar batas mampu dan sanggupku. bila Kau cuba aku aku percaya Kau sayang padaku. for this time please make my waiting and patience worth it. aku nantikan kemanisan setelah kepahitan ini berakhir. aku percaya janji-Mu. sumpah, aku rindu dia. aku tau berdosa rindu bukan muhrim but i can't control it. aku bukan perempuan hot yang dia idamkan, aku bukan budak pandai yang dia nak, aku bukan anak org kaya cam dia T_T 

No comments:

Post a Comment