Friday, July 1, 2011

keje oh keje

alhamdulillah...everything flow as i wanted...so far. esok exam hope Allah bg kemudahan kat aku dan kawan-kawan. paper mgt 2010. chaiyok chaiyok asma...you can do it. kau dah usaha kan (usaha ker??). ala...usaha lah tu even sikit je pon. skarang bole tak aku nak tido? then bgn awal..bole bgn ke??hahaha...mantok gile nak mati dah ni. penat main basketball. pastu kene cirit-birit. memang bes. siap ngan muntah skali. perfect! ishhh...sunyi je mahallah nusaibah ni skang. sume orang dah balik. sabar asma, lusa kau bole bla! duk la kt umah sampai muntah. nak balik sangat kan?? nak keje ke tak nak erk? ma suh keje ngan dia. tapi aku nak lah rase pengalaman keje yang betol betol. keje ngan mak aku kompem suke ati aku je nak bangun kul bape kan...tp kalo keje kat tempat lain nanti takde orang nak tolong ma, plus nanti ma kecik ati...adoiiiii....(sambil garu dagu)...ok,i've made up my mind! keje ngan ma je. nanti k.tini balik takdelah aku cam orang gle kan. lgpon kalo aku keje kat lain nanti budak budak tu sape nak melayan kannnnn...bulan pose nanti bole aku menyibuk kat dapur tolong k.tini masak..huhu. ok,muktamad! keje ngan ma je... ^^

No comments:

Post a Comment