Tuesday, August 27, 2013

murah rezeki..alhamdulillah

semalam awal aku bangun. malam before tu ma dah pesan. "esok bangun awal. nak pegi pasar. nak cari buah doyan". oh yeahhhhh. haruslah setuju. doyan kot. gila kau taknak! so awal lah beta beradu malam tu. semangat nak bangun awal nak cari doyan ni.

so, pagi tu awal gila aku bangun. ma pon terkejut aku tegur dia awal pagi. tapi belum mandi lah time tu. so lets lah siap-siap. masuk-masuk kete je banyak pulak ma listkan tempat yang dia nak singgah. ape-ape jelah ma. layankan je. bukan selalu boleh keluar berdua rileks-rileks siang camni kan.

ok dah sampai tu park kete betul-betul depan stall jual doyan. tapi pusing-pusing dulu nak tengok duyan tempat lain. then ma beli je duyan ngan jiran yang jual kat situ. tapiiiiiii ma tak puas hati. dia nak cari lagi. nak doyan baru katanya. ok jomlah maaaaa. ok, ma jumpa lagi sorang pakcik ni. ma kenal pakcik ni. beli lagi dengan pakcik ni. pastuuuuu pakcik ni bagi lagi 6 bijik. 6 bijik wok! bapak lah banyak gila doyan aku ada. nak makan 2 orang je ni. ayah tak makan doyan. oh heaven..alhamdulillah.

lepas pegi pasar, pegi tempah baju nikah pulak. design baju nikah ni ikut design yang ma suka. yelah, my big day also her bigday kan. yeay! pastu beli stok bawang. pastu pegi bayar bil. dah sampai rumah kemas dulu apa yang patut, pastu ape lagi makan doyan lah! tapi makan sorang je. ma is puasa. makan sorang pon syok je. banyak gila aku bedal.

lepas dah makan time buat keje lah pulak hoi. ada abaya yang baru sampai. nak kena update kat bos. bagi kod abaya tu. tengah godek-godek jumpalah something yang membuatkan hati wanita aku melonjak kegembiraan. apa dia? scroll bawah

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


tadaaaaa! aku jumpa cekelat. rasa macam bos cakap "this is the reward for your hardwork" muaahaha...melampau sangat. pastu rasa bangga sendiri. sedap weh. cair dalam mulut ni haaaaa. aku makan sorang je. no share-share. sedap weh. sambil taip sambil telan ailio. ok lah nak makan lagi.

bye!

No comments:

Post a Comment