Sunday, August 25, 2013

busuk hati

benda ni dah lama aku and ma tahan. tapi ma boleh sabar lagi lah. ai is cannot. busuk hati sangat ni. sengaja je nak buat kitorang sakit hati. tapi abaikan je. buat dunno je.

ini lah kejenya

hei...ni bukan bakar yang biasa-biasa tau. ni bakar-bakar yang luar biasa. asap tebal nak mampus. busuk yang amat. aku tak tau dia bakar apa setiap hari kot. dari pagi sampai petang. gigih sangat nak buat orang sakit hati tau. macam banyak sangat sampah kat rumah dia. dia tanam pokok untuk bakar dan sakitkan hati kitorang kot. pastu suka buang sisa makanan, perut ikan n ayam dan maybe perut dia jugak kat seberang jalan. eeeee tak senonoh kan. macam orang tak bertamadun je buat keje camtu. selfish sangat. macam dia je yang duduk kat kampung ni. orang macam tu tak boleh duduk dalam komuniti. dia layak duduk dalam hutan je. 

kalau bakar sampah sikit-sikit dan tak menyusahkan orang takde aku nak mencarut sangat lah. ni bakar sampa kat hujung pagar dia, which is dekat sangat-sangat dengan kedai aku. mengganggu aku dan customer lah wei. now aku and ma dah batuk-batuk. sakit dada weh. ok bye.


No comments:

Post a Comment