Thursday, November 24, 2011

jalan taubat masih terbuka

before this..aku memang jahil
now pun still jahil, tapi dah kurang
i'm grown up now, going to marry soon
with who? i don't know either
that's why i have to change, i have to move from sinner to a better person
MANDATORY!
sebab aku perlukan seorang lelaki yang baik to be my halal partner
"perempuan yang baik untuk lelaki yang baik"
its still not too late for me untuk jadi baik kan?
aku sayang ayah aku, aku sayang abang aku
i don't want each of them have to bear the sin i've did (kalo aku mati before kawen la kann)
and of course i do love myself
aku tak mau jadi bahan bakar neraka
nauzubillah!
SO FROM NOW ON I HAVE TO MOVE ON!

bila duduk sorang time petang-petang i always thinking about my past. teringat balik dosa lepas yang aku pernah commit. banyak sangat-sangat! dosa kat Allah, dosa kat parents, dosa kat siblings, dosa kat cikgu-cikgu, dosa kat kawan-kawan, dosa kat orang yang aku kenal dan tak lupa dosa orang yang aku tak kenal. kalau dah namenye sinner tu kat sume orang aku pernah buat dosa kot. 
alhamdulillah i still breath today untuk muhasabah balik apa yang pernah aku buat dulu. alhamdulillah still tak terlambat. aku nak berubah, tapi don't know how to start.
maybe the first step i'm gonna do is watch my mouth, watch my words. 


 "INDEED ALLAH WILL NOT CHANGE THE CONDITION OF THE PEOPLE UNTIL THEY CHANGE WHAT IS IN THEMSELVES"




2 comments: