Monday, September 12, 2011

new sem,new _______ (isi tempat kosong)

its a new semester..and it just started! me?? hurmmmm.....blur! semangat nak study hilang ntah kemane. yang ada skang ni semangat holiday and bermalasan lagi. baru aku tau betapa teruknya aku..hope it will not last longer. minggu ni dah la ye. tamao lame-lame. naya aku kang. aku tak tau ape orang lain rase nak start sem baru ni. tapi aku as stated above la. alah, maybe ada je yang cam aku..makin teruk lagi kot. certain semangat. camtu la kan (sedapkan hati). ok whatever it is aku nak struggle this sem (tiap kali awal sem aku cakap camni tapi last-last hampehhhhh) opsss, this time for real! insyaAllah..for this sem kelas aku start pukul 11.30 pagi for monday and wednesday, habis pukul 4.50 ptg. hari selasa and khamis lak start pukul 8.30 pg and habis pukul 4.50 ptg.

oh mood study bersungguh-sungguh datanglah kau...skang ni aku still rase aku kat hotel concorde. nak bermalas-malasan je. tiap-tiap pg ada org kemas bilik. dimanja dengan penyaman udara (naik kering kulit aku). breakfast yang masyuk, baring sambil tgk tv, free je g mane-mane utk jalan-jalan, bukan ada tanggungjawab ke ape. oh, what a heaven!!!!! but now dah habis. i have to force myself to study until semangat nak study dtg sendiri. ok, i will!

pesan ma and ayah before aku balik hostel tercinta ni akan aku ingat. ingat tu boleh, nak ikut tu payah. part berjimat tu susah sikit (gelak besar). yang lain insyaAllah. nampak sangat aku ni memang pemboros kan. ma, ayah, abang and kakak pesan benda yang same je. yang pasti tiap kali bg peringatan confirm 'jangan boros' akan terselit...adoi...kene berubah ni. insyaAllah.

cmni..

yg cmni

ada yang cmni...
aku masuk kategori mane nta..yg bawah skali ni kot. starting je ok. insyaAllah last nanti jd cm second pic..amin =)


*ni post aku sejak berzaman tak update!

No comments:

Post a Comment