Wednesday, September 21, 2011

blogku di'hack'!

actually aku ada buat entry baru td..tajuknya "Allah memang sengaja" tapi something happened. memalukan weyhhhh...entah apa or siapa or bagaimana or bila gambar senduk yang muke cam mintak lempang tu tukar jadi gambar yang hurmmmm...yang...alaa, malu aku nak cakap. sumpah memalukan. dah la after buat tu aku post kat wall aku and group blogger..kalau yang dah bukak dan nampak pic tu confirm akan cakap aku psiko, pervert, pyongtae (betol ke tak ejaan?), gila seks and ntah hape-hape lagi. percayalah bahawa sesungguhnya bukan aku yang berbuat sedemikian (muka tak bersalah). aku dianiaya!!!!!! tapi thanks to sajesukacerita sebab bagitau..kalo tak memang aku akan dikutuk/dikecam/dicaci/dicerca/dicuci sampai nyawa bercerai dari badan

ok sekarang aku dah takut nak taruk gambar. takut tak memasal je jadi gambar tu lagi kan. aku dah pikir nak delete blog ni tapi atas nasihat sahabat blogger yang lain aku batalkan niat aku tu. alhamdulillah ramai yang bagi respon menolong aku. terima kasih yang tak terhingga =)

*malam ni aku rase janggal nak menulis. trauma tak hilang lh LOL!
*taknak letak pic..takut jd lg cm ptg td


No comments:

Post a Comment