Wednesday, February 23, 2011

"setelah sekian lama.."

tajuknya mcm suspen je kan??heeee...actually setelah sekian lama tidak menaip..jeras je rase tgn ni nk menip, maklimlah dah lame sgt2! cer kre brape ari dh aku tak menulis..mls r nk kire. hurm, sangat hepi coz i don't have to seat for 2nd test for account! huhuhu...mdm putri just transfer my mark from previous test to next test..hehehe. bertuah aku dpt lecturer yg sporting+memahami+anggun lagi bergaya cam mdm putri, thanks madam, love u!!! actually my brother is getting married. this friday (25th feb 2011) will be the day. takkan aku tak gi kot kn?? after abg aku yg ni kawen, da tadew da, tunggu turn aku lak la yerk. itupun kalo adik-adik aku tak melangkah bendul la..tp aku just ley g mjlis akad nikah je coz aku ade program ari sabtu (cam org berjawatan tinggi je). aku nk g kampung orang asli kt nogori.. wahai penduduk kampung, wait me ya! ok,nt aku upload gmbo nikah abg aku and gambo time kt kampung orang asli tu..daaa~

No comments:

Post a Comment