Saturday, February 26, 2011

~kedukaan~

just arrive from perak about 2 hours ago..masuk bas je aku terus membuta. sangat penat..tp tapew, precious moment for me. that's what we call family gathering a.k.a wedding abang guer.. MOHD KHAIROL BIN MUSTAPA. tapi ada duka disebaliknya..what happened?? biarlah rahsia..tidak perlu dipublisitikan. all i can say is hepi dalam duka. memberi kesan kt emosi aku. the reason is ______ aku tak mau imaginekan diri aku dalam situasi beliau. esok ada program kt nogori sembilan. that's why i forced myself balik sini. terpaksa tinggalkan kemeriahan majlis perkahwinan abang aku sendiri. aku serba salah. maybe ada hikmah disebalik semua ni kan?? bukan mungkin lagi dah, tp pasti! ok, i'm waiting.. just wait & see. aku sayang family aku. sayu sangat rase skarang sbb t'paksa tinggalkan diorang. lagi lagi anak sedara aku yang sangat keletah. itu belum semua ada, kalo yg duk qatar pon balik kompem b'gegar! hihi..hurm, even 1 hari je buley spend time ngan family tercinta, tp aku enjoy.. =)

No comments:

Post a Comment