Thursday, February 17, 2011

my W!shlist..!!!

assalamualaikum w.b.t...


ok this time i want to make my wish list..kn saya "a big girl in a big worls,with big dreams.."hehehe....so,check it out dude!!yezzza..hahaha




camera dslr
even aku tak reti nk amek gmbo secara pro,tp aku nk!!!sbb gmbr dy cntekkk...aku yg tak cntek ni pon ley jd cntek. tapew la rse dri cntek even dlm gmbr je..hehe








phD in Economics
dapatkan phD before 30..hehehe...cam mustahil je kn??tp insyaAllah ley kot..belive in yourself!!!chaiyok3!


tanah
then nk beli tanah..tak gemar la duk umah yang brting-tingkat..siling kite lantai orang,dinding kte,dinding org..tadew privasi la nyah! aku slalu berangan nk design aku punyer umah sndiri..nk wt besa punya!!!!keh3..siap la sape yg jd laki aku nanti..



ferrari 458
perghhhh...power gile mak!!!kalo dapat kete ni tadew umah pon tapew u..duk dlm kete je. ntah2 nk masuk umah pon pikir byk kali kalo dah ade kete ni sbb tkot ade org org curi..wakakaka!!!




umah yang besa gabak
fuhhh...besa tol angan-angan aku..makaihh!sume yg aku kenal aku sumbat dlm umah ni nanti..huhu. hurm, umah yang akan jd tempat aku and whole family dreaming & playing(skrip cite personal taste)hehe...so,nt anak-anak aku tadew yg melepak kt lua sbb suke duk kt umah yg bes ni. laki aku pon soon akan habiskan masa kt umah je..(smbil kelip-kelip mata)



kawen..hehe
ok,masuk alam umah tangga lak k..huhu. nta sape la yg akan jd soul-mate aku nanti..harap-harap yang buley bimbing aku ke jalan yang benar & jadikan aku ahli syurga, insyaAllah..sape ek??suspen je..hohoho



baby..baby..baby!
alololo...tiut tiutnya baby ni!!!ehem..pas kawen mesti r nk anak kn??tak kesa la baby boy ke baby girl..mwahhhh3!!!


kudaku lari gagah berani!!!
hebat tak??kuda pon ada dlm wish list ni..cm bes je aku tgk org len duk tunggang kuda..aku pon nk gk!!!!tapew2..sabau ye..nt beli byk2

No comments:

Post a Comment