Thursday, July 19, 2012

my first love ever

susahlah cinta jarak jauh ni...aku kat KL, dia kat kampung. one words to describe..RINDU!!!! i don't the exact time kami start in love. yang paling aku ingat aku start bersama time aku form 1. alhamdulillah sampai sekarang kami still bersama. jarak yang memisahkan kami bukan penghalang tapi it makes my love towards 'him' grow bigger. 

memang diakui, our love story full of obstacle. macam dalam drama. sepanjang aku kat MRSM dah banyak kali ma suruh aku tinggalkan 'dia' sebab dah lama sangat aku dengan dia. ma suruh aku engage dengan yang lain. aku tak tau 'dia' tau ke x. kalau 'dia' tau mesti 'dia' sedih..

after SPM aku tak pegi mana-mana. amek STPM kat sekolah kat kampung. time tu aku boleh spend time sama-sama dengan 'dia' setiap malam. 'dia' lah peneman tidur aku. warmed my cold night. memang lena tidur aku. then, aku dapat offer masuk UIA..kena berpisah lagi. walaupun its beyond our want, tapi sebab cita-cita dan harapan family, aku sambung study jugak. setiap kali aku balik kampung kami berjumpa. macam sebelum ni, kami tidur bersama. nak je aku bawak 'dia' kesini so that kami boleh jumpa tiap-tiap hari tapi malu kalau orang tengok. sebab 'dia' buruk T____T

*kalau orang baca cerita ni half way je kompem akan misunderstand. 'dia' yang dimaksudkan adalah selimut aku yang jadi teman tido aku dari aku duk hostel, time form 1. itulah selimut kaler hijau bunga pepel. tapi skarang dah xberapa hijau. sebab dah buruk sangat-sangat. hua3!!!!!


No comments:

Post a Comment