Wednesday, October 26, 2011

~ finally i found... ~

assalamualaikum...
alhamdulillah finally i found something which i enjoy the most. before ni yang aku tau study..study..study. and  i can't feel my life was incomplete. then, aku terjumpa iklan untuk jadi committee Stabaz 11. and i grabbed the chance! from that i knew peoples which i never knew before. dari situ gak aku dapat banyak peluang untuk jadi volunteer untuk program lain jugak. 


then aku kenal Kak Ana @ kak Farah..dia ajak aku jadi volunteer untuk Youth Defined : Shape Our Future. dari situ lagiiiiiii ramai aku jumpa volunteer lain. fell like OMG best sangat jadi volunteer. diorang duk cerita sok sek sok sek how best jadi volunteer. semangat aku untuk jadi volunteer terus membara cam api membakar sate. 


then ada lagi jemputan untuk jadi volunteer untuk golf punya event plak. tapi sayangnya aku tak bole join sebab mid-term wehh! gile hape nak buat tak sedar diri nak join sedangkan study entah ke mana. takkan sibuk nak jadi volunteer sampaikan exam hancusss kan. so i made up my mind aku akan let go yang tu and wait for another opportunity. the coming benda yang akan aku jadi volunteer ialah..jeng..jeng..jeng!!!! PILIHAN RAYA ye kawan-kawan ^^. that's why aku kena undi pos! yg ni akan berlaku pada tahun depan. harap maklum.



ada lagi...yang ni pon best! elok sangat la tu. one of my bestie jadi participant, aku pulak jadi volunteer. psst, kalo nak pengsan let me know k ^_~. this one akan terjadi pada 27 november 2011. alhamdulillah, after my mid-term lorhhhhh! kalau tak terpaksa let go lagi la nampak gayanya *__*



another one. ada lagi la! yang ni bulan december ni. agak best ye kawan-kawan^^.

so far ni je yang aku telah jadi volunteer dan akan mevolunteer lagi, lagi dan lagi. hope sangat-sangat aku akan terus dapat peluang untuk jadi volunteer tanpa jejaskan study aku..insyaAllah.

*aku jadi volunteer bukan untuk dapat bayaran ke apa, tapi sebab aku suka. satu kepuasan. i love it! Y(^__^)

2 comments:

  1. mesti best kan jadi volunteer :)
    benda ikhlas dan kepuasan ada..

    ReplyDelete
  2. yup best...benda yang kita minat akan kita buat dengan cemerlangla..weeee^^

    ReplyDelete