Monday, August 8, 2011

Ya Allah, lindungilah kami..

astaghfirullahalazim...Ya Allah, semoga Kau lindungi aku dari kesesatan. terkejut sangat bace hasil tulisan seorang hamba Allah ni. ape masalah dia ntah. kalo nak sesat pegilah sesat sorang-sorang. tak perlu nak hebohkan satu dunia yang kau tu sesat. bangga sangat ke buat kerja terkutuk tu? ape yang kau dapat? kau tunggu jelah balasan Allah nanti. aku bukan nak doakan kau mati tak sempat nak taubat sangat pon, tapi aku geram. kenapa nak hina agama sendiri kalo betul kau islam. kenapa nak hina Allah, kenapa nak hina idola umat islam, Muhammad s.a.w? kenapa nak translate al-quran ikut suke hati kau? kenapa nak hina pemimpin? apa yang kau cuba nak buktikan? whatever it is semoga kau sempat bertaubat sebelum nyawa bercerai dari badan. semoga Allah ampunkan kau walaupun kau dah melampau sangat-sangat!

*luahan kegeraman yang tak dapat dibendung. kalau ape yang aku bace tu tak betul semoga Allah ampunkan aku dan sape-sape yang terlibat. kalo betul semoga Allah berikan hidayah kepada pemilik blog tersebut. .amin...

No comments:

Post a Comment